пятница, 30 мая 2014 г.

«Ես կարողանում եմ» ստուգատես


Կարողություն
աշխատանք
Մայրենի խոսքի մշակույթ
Քերականական հոմանիշություն, ոճաբանական վերլուծություն, բառակազմական աշխատանք: Հանձնարարված տեքստերում կատարել վերլուծական աշխատանք, գտնել խոսքի պատկերավորման բառային և շարահյուսական միջոցները: Բանավոր և գրավոր կարծիք արտահայտել, կատարել բառակազմական, ձևաբանական, շարահյուսական վերլուծություններ: Կատարել թեստային աշխատանք
http://ham19977991.blogspot.com/2014/05/blog-post_6498.html
http://ham19977991.blogspot.com/2014/05/httpelenasargsyan.html




Գրականություն (թվարկել կարդացած ստեղծագործությունները )
Կարդալ հանձնարարված և լրացուցիչ գրականությունը, կատարել բանավոր և գրավոր վերլուծություն, մասնակցել քննարկումներին, բնութագրել երկի հերոսներին՝ արդարացնելով, մեղադրելով, քննադատելով: Գտնել խոսքի գեղաևվեստական արտահայտչամիջոցները: Գրել ստեղծագործական աշխատանքներ:



Անգլերեն
Կարողանում եմ կարդալ հասկանալ  տեքստերը,կատարել հանձնարարված առաջադրանքները, խոսել և այլն:



Մաթեմատիկա
 Կարողանում եմ կատարել առաջադրանքներ և  կատարել հանձնարարված առաջադրանքները,հասկանալ տեքստերը և այլն:



Պատմություն
Կարողանում եմ պատմել, հասկանալ դասերը կատարել հանձնարարված առաջադրանքները և այլն:



Հասարակագիտություն
Կարողանում եմ սովորել դասերը,  կատարել հանձնարարված առաջադրանքները և այլն



էկոլոգիա
Կարողանում եմ  սովորել հանձնարարված դասերը, կատարել հանձնարարված առաջադրանքները և այլն:



Բնագիտություն (ֆիզիկա, քիմիա, կենսաբանություն, աշխարհագրություն)


Արվեստ
Կարողանում եմ  սովորել հանձնարարված դասերը, կատարել հանձնարարված առաջադրանքները և այլն:



Ֆիզիկուլտուրա

Մանակցում եմ դասնթացներին, մարզվում և այլն:



ՆԶՊ
Կարողանում եմ կրակել:

Ընդհանուր պարապմունք
Մասնակցում եմ ընդհանուր պարապունքներին :



Ակումբ
Կարողանում եմ խաղեր կազմել,խաղալ, վարել այդ խաղերը և այլն:



Ընտրությամբ դասընթացներ
Կարողանում եմ  սովորել հանձնարարված դասերը, կատարել հանձնարարված առաջադրանքները և այլն:





Ուսումնական պլանից դուրս՝ ինքնակրթության, լրացուցիչ կրթության դասընթաց, գործունեություն






Комментариев нет:

Отправить комментарий