воскресенье, 10 ноября 2013 г.

ԵՍ



Իմ կյանքի նպատակն է առաջին հերթին դառնալ լավ մարդ:Ես որոշել եմ դառ նալ բժիշկ և հուսով եմ,որ դա ինձ կհաջողվի:
Ինչ վերաբերվում է ես լավ մարդ եմ թե ոչ դա առաջին հերթին կիմանան իմ հարազատները,բարեկամները և ընկերները:Ես  մտածում եմ այս կերպ կան մարդիկ  որոնք մտածում են, որ իրենք լավ մարդ են բայց նրանք
իրենց շրջապատող մարդկանց վրա թողնում են լրիվ այլ տպավորություն:
Ես բավականին համբերատար և ընկերասեր եմ:Եվ եթե ես իմ առջև նպատակ եմ դնում փորձում եմ  ամպայման հասնել դրա:Ես ոչինչ չէի ցանկանա փոխել իմ մեջ:
 Ես կարծում եմ, որ բարեկամներ ունենալու  համար առաջին հերթին պետք է լինել լավ մարդ:Պետք է օգնել նրանց ովքեր օգնության կարիք ունեն:
Ընդնարապես ես չեմ սիրում պարտվել:
Իմ կարծիքով ոչ բոլոր մարդիկ  են, որ անթերի և պետք չէ նրա թերությունենների մասին  բարձրաձայնել:

Ես ապրում եմ ազատ և անկախ երկրում:Եվ ես պատճառ չէմ գտնում ասելու,որ ես ազատ չեմ:

Комментариев нет:

Отправить комментарий